i want to learn bassoon...
 

i want to learn bassoon...

Search Forums: 
    
[-]
i want to learn bassoon...    18:32 on Monday, October 25, 2004 Vote for this post Vote against this post 0 votes
(Wolfie)
i want to learn it soooooo bad but i cant cause i dont have one.this sucks.my dad is bieng mean and says i know enough instuments.HA!!*sigh*i`d do anything to laern bassoon.

[-]
Re: i want to learn bassoon...    18:33 on Monday, October 25, 2004 Vote for this post Vote against this post 0 votes
(Wolfie)
i heard its hard.which is part of the reason i want to learn it.YAY!CHALLENGE!!lol.i need to win the lottery so i can buy one.

[-]
Re: i want to learn bassoon...    18:58 on Monday, October 25, 2004 Vote for this post Vote against this post 0 votes
(Wolfie)
whats the hardest thing about bassoon?

[-]
Re: i want to learn bassoon...    00:17 on Tuesday, October 26, 2004 Vote for this post Vote against this post 0 votes
(Taylor)
honestly bassoon isn`t any harder to learn than any other instrument. the hardest part for bassoon for me was just having to play boring ass bass lines through out all of the music. you never get any good parts unless it`s like the "firebird suite" but even then thats only one song

[-]
Re: i want to learn bassoon...    08:36 on Wednesday, October 27, 2004 Vote for this post Vote against this post 0 votes
(wolfie)
oh...so its not super hard but i still wanna learn it.thank you.

[-]
Re: i want to learn bassoon...    16:21 on Wednesday, October 27, 2004 Vote for this post Vote against this post 0 votes
(jay)
lol... hardest thing is when u start, you get shocked b/c compared toth e flute or the clarinet, omg the keys and tone holes are sooo far apart... you`ll ge used to it though. aha. all the thumb keys look confusing but so far i`ve only used 3.. lol...

[-]
Re: i want to learn bassoon...    16:58 on Wednesday, October 27, 2004 Vote for this post Vote against this post 0 votes
(Wolfie)
lol.cool.i play trumpet right now.it`d be a big switch from 3 valves to...alot more.

[-]
Re: i want to learn bassoon...    19:12 on Wednesday, October 27, 2004 Vote for this post Vote against this post 0 votes
(jay)
haha.. i`m gonna practice bassoon now.. lol... my bassoon is on the floor, iunno if that`s such a great idea but w/e... haha... it`s falling apart anyways. and that aint my fault... lol.

[-]
Re: i want to learn bassoon...    21:50 on Wednesday, October 27, 2004 Vote for this post Vote against this post 0 votes
(Wolfie)
lol.jeez...i`d do anything to learn bassoon.it looks so awsome.

   

This forum: Older: difference between # of bocals?
 Newer: Temperature drop



8notes in other languages:
             


 
© 2000-2014 8notes.com